Nowocześniejszy i bardziej funkcjonalny serwis internetowy z jasnym podziałem na kategorie pozwoli skuteczniej dotrzeć do odbiorców z głównymi przekazami kampanii – zdrowie jest wartością, a inwestycje w zdrowie i innowacyjne terapie przyczyniają się do poprawy zdrowia społeczeństwa i w efekcie mają pozytywny wpływ na gospodarkę.
Strona jest obecnie bardziej intuicyjna i dopasowana do urządzeń mobilnych. Jej wartością, w sensie merytorycznym, są analizy eksperckie przygotowane przez Instytut Zarządzania w Ochronie Zdrowia Uczelni Łazarskiego. Dostępne są na niej także wyniki ogólnopolskich badań opinii publicznej, podsumowania najważniejszych wydarzeń branżowych, materiały multimedialne, infografiki oraz wypowiedzi ekspertów, którzy wspierają tę inicjatywę. Należą do nich: prof. Elżbieta Mączyńska, dr Małgorzata Gałązka-Sobotka, prof. Witold Orłowski oraz prof. Tadeusz Pieńkowski.
Zapraszamy do odwiedzania nowej strony www.glosujenazdrowie.pl i dzielenia się swoimi uwagami!