26.10.2018

INFARMA patronem e-marketing & omnichannel strategies for pharma & medical

13-15 listopada br. w Warszawie już po raz dziewiąty odbędzie się konferencja poświęcona wykorzystaniu potencjału płynącego z właściwej implementacji strategii komunikacyjnej firm farmaceutycznych i medycznych innowacji technologicznych. INFARMA została patronem tego wydarzenia.

Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną m.in. najnowsze trendy i możliwości w komunikacji do Pacjenta, Lekarza i Farmaceuty. Omówiona zostanie również koncepcja „real customer-centric approach”- polegająca na personalizowanej, indywidualnie opracowywanej komunikacji w całym spectrum kanałów, będącej prawdziwą wartością dla pacjenta i HCP.

Organizatorem konferencji jest Blue Business Media.

Link do wydarzenia

Podziel się:

2024 © Copyright: Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA
All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
page: 1,2049 s, time: 1,4555 s database, query: 300, querytime: 0,2506 s